2015年3月21日 星期六

那誰炒了考試

明天放榜,心情忐忑不安。在此post拙作一首,以作發洩,歌詞全為自己心聲。


那誰炒了考試

作曲:頡臣 改篇詞:史丹福

你坐喺電腦前面
嘗試喺搜尋引擎器裏面輸入 How to fail an exam
自動彈出嘅第一個聯想語句
亦即係全球被搜尋次數最多嘅語句
係 How to fail an exam with dignity?

我曾搏盡去溫notes 用盡全力來認真考試
但卻被教授跣左一次 冇教過的 我鬼知

每日勤勞讀書到二時 背哂lecture notes裡的每隻字
就算很搏盡 入試場至知 怎也pass不到這變態考試

讀讀讀 Lecture Notes 盡力讀到熟
Hemato-  MSS 一於起勢谷
點知 佢係要去出GI
我俾佢玩到 Case3整個壯烈死哂

日日背 天天溫 但是就很快
全遺忘 要勁過 只有背哂
否則怎能夠 升班 再肥過要bye bye

點樣先可以肥得有尊嚴
我可以好肯定話俾你知 冇方法
你話 唔識都可以撞下啫
我明呀 問題係I have the talent to choose the wrong answer, even it's just A or B呀

那時我還記得不清 血液危疾無盡的疹證
鄧教授課就更加彷似 背上半天 也不識

我又遺忘內分泌大名 但那MEN卻使我喪命
藥理不太明 就算背到死 怎也 揮不走永遠錯的本領

讀讀讀 Lecture Notes 盡力讀到熟
Hemato- CNS 一於起勢谷
點知 佢係要去出GI
我俾佢玩到 Case3整個壯烈死哂

日日背 CNS 但是就很快
全遺忘 要勁過 只有背哂
否則怎能夠 升班 我唔要lum班呀


胰藏怪症卻令胃也痛
消化的 病理加Drugs考我有咩用
點會考Year1 點會考Year1 再諗心也痛

其實呢 Pass到Year 2 Summative好犀利
你知唔知點解Year 2 Summative咁難
因為呢個世界十居其九都係肯學就識嘅事
Year 2 Summative唔同
Systemic toxicity, Gastrin係學唔嚟
GI pharma, MEN
真係冇人識架

BioStat 不想溫 但是又會問
求求其 吹左版 請施捨半分
只想 救人做個好醫生
怎麼會想到 見到考試我就手震

背背背 溫溫溫 仲日日 拜神
題題難 Medi既 考試勁啃  (反正都唔識咯 學埋放手囉)
只想碌著過 可否 讓我們夠分
能升到上 唔要留班我深深不忿
請保佑我 不需再黎過 別要fail我

吖 唔記得咗講
你原本想喺搜尋引擎器裏面輸入 How to fail an exam
但係當你輸入到 How to f-a-i......嘅時候
搜尋器會自動彈出一句 How to faint?
其實 要暈低好容易架咋 只要考一次Year 2 Summative就可以架喇

(寫於2012年6月14日)

沒有留言:

張貼留言