2015年3月21日 星期六

放血--有得放,真係唔放?

病人:「醫生,我又發燒,又頭痛,好辛苦呀!我咩事呀?」
醫生:「你有感染呀。我地幫你放血啦,放哂血液入面既毒素就好架啦。我地有商有量,點樣放,放幾多可以慢慢再傾。」
病人:「吓?呢個唔係幾百年前巫醫既做法黎架咩?現代醫學標準唔係要比抗生素架咩?」
醫生:「呢個世界冇所謂符合現代醫學標準。你不如放著血先?有得放,真係唔放?」
病人:「你又話有商有量?我都係想要抗生素呀,得唔得?」
醫生:「我地只可以喺巫術框架入面討論,有根有據。」
病人:「再傾傾先得唔得呀?」
醫生:「我地已經作出左決定,你再傾都唔可以改變結果。用抗生素有風險,我地要零風險。我地有用最安全既方法,唔可以接受任何風險...」
病人:「我要投訴!」
醫生:「投訴影響社會繁榮穩定,相信絕大部分市民都唔可以接受。你不如放著血先?有得放,真係唔放?」


(寫於2014年8月13日)

沒有留言:

張貼留言